GYIK

GYIK

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mielőtt ügyfélszolgálatunkat hívná vagy e-mailt írna, kérjük nézze át az itt összegyűjtött kérdéseket. Itt választ talál a gyakran ismételt kérdésekre, ezzel csökkentheti az ügyintézéssel töltött időt. Azt itt megtalálható kérdésekre nem áll módunkban külön e-mail-ben is válaszolni. Köszönjük a megértését!

Termékkel, megrendeléssel kapcsolatos kérdések

Technikai kérdésem van a termékkel kapcsolatban! Kitől érdeklődhetek a működésével, paramétereivel kapcsolatban?

Amennyiben nem talál választ honlapunkon a termék leírásában, kérjük keresse fel a gyártó honlapját, ott valószínűleg megtalálja a hiányzó információkat, vagy kérjük írjon e-mailt ügyfélszolgálatunknak, ahol igyekszünk pontos felvilágosítást adni.

Hogyan kereshetek egy adott terméket a weboldalon?

Az oldal tetején a logóval egy sorban látható Keresőmezőbe írja be a terméket amelyet keres. Kattintson a kereső által felajánlott javaslatokra vagy a beírt keresőszó után a keres gombra és a weboldalunk megmutatja a keresési eredményeket.Az oldal felső részében látható menüpontok alapján (pl. TársasjátékGyurmaModellezés…) majd a baloldalon megjelenő almenük alapján válassza ki a termékkategóriát, ahol terméke is megtalálható majd tegye a kosárba.

A termékek eltűntek a kosaramból, mit tegyek?

Kérjük ez esetben ismételje meg újra a folyamatot, tegye a kosárba a terméket újból.

Raktáron van az általam keresett termék?

Honlapunkon a termék adatainál minden esetben feltüntetjük, hogy Raktáron van-e az adott termék. Kérjük tekintse meg a keresett terméket weboldalunkon.

Mit jelent, hogy „Beszállítónál készleten” vagy „Raktáron” van a termék?

Raktáron
a termék készleten van budapesti raktárunkban.

Beszállítónál készleten
a beszállítónknak le kell szállítania a terméket raktárunkba, mielőtt értékesíteni tudnánk.

Elfogyott
a termék jelenleg nem tudjuk beszerezni.

Meg lehet tekinteni valahol a terméket?

Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudja megtekinteni. Ellenőrzésre átvételkor nyílik lehetőség.
Ha mégsem megfelelő a termék, a vásárlást követően 14 nap áll rendelkezésre a vásárlástól való elállásra, vagyis a rendelés lemondására.

Fizetéssel, számlázással kapcsolatos kérdések

Banki átutalással kapcsolatos információ

Miután leadta megrendelését oldalunkon, kap egy automatikus e-mail üzenetet, melyben szerepel az összes adat az utaláshoz (számlaszámunk, számla végösszege, stb.).

Miután átutalta az összeget és az beérkezett számlavezető bankunkhoz, visszaigazoljuk a befizetést. A termékeket a raktárunkba érkezésük után, a rendeléskor kiválasztott módon eljuttatjuk Önhöz, vagy értesítjük a személyes átvétel lehetőségéről.

A számlázás a készpénzes fizetési módoknál részletezett módon fog megtörténni. Amennyiben a tranzakció mégsem jön létre, az átutalt összeget haladéktalanul visszautaljuk számlájára.

Az átutalásra 5 munkanap áll rendelkezésére. Amennyiben 5 munkanapon belül nem utalja át az összeget, kénytelenek vagyunk törölni a megrendelését.

Kérjük banki utalásnál a közlemény rubrikába írja be a 10 jegyű befizetési azonosítót és a 8 jegyű megrendelési számot, amelyet e-mailben küldünk Önnek a megrendelés után!

Áfa nélküli fizetésre van lehetőség? Vagy közösségen belüli nettó értékesítésre?

Áfa nélkül nem lehet a webáruházunkban vásárolni. Nincs lehetőség külföldre nettó értékesítésre sem. Webáruházunk csak Magyarország területén értékesít.
A fizetendő ár mindig áfával együtt értendő.

Nem kaptam számlát a kiszállítótól, mikor és hogyan kapom meg?

A számlát minden esetben az áru kiszállítása után küldjük el Önnek e-mailben elektronikus formában 4 munkanapon belül. Az áru átvételekor csak fuvarlevelet kap futárunktól.
Ez idő alatt felmerülő esetleges probléma esetén ez a fuvarlevél bizonyítja vásárlását, és szolgál hivatalos dokumentumként.

Ha 4 munkanapon belül nem érkezik meg a számla kérjük jelezze az e-mail címünkre, és elküldjük Önnek a számlát.

Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

Az ország egész területére 1190 Ft, amelyet a feladást követő munkanapon futárszolgálatunk kikézbesít.

Mennyibe kerül az átvevőhelyre szállítás?

Az ország egész területén az összes átvevő pontra 790 Ft, amelyet a feladást követő munkanapon futárszolgálatunk kikézbesít.

Mi az az utánvételi díj?

Amennyiben nem a banki átutalást vagy online fizetési lehetőséget válassza utánvételi díjat számítunk fel. Házhoz szállítás és átvevőhelyre történő szállításnál is 200 Ft.

Ha több terméket rendelek, mennyi szállítási díjat kell fizetnem?

Alapvetően 1 termék árának megfelelő szállítási díj kerül kiszámlázásra.

30 kg alatti, 1m3-nél kisebb áru kiszállítása MPL futárszolgálattal vidékre és Budapestre 1 190 Ft-ba kerül

30 kg feletti, 1 m3-nél nagyobb áru kiszállítása vidékre és Budapestre MPL futárszolgálattal 4 499 Ft

Mikor kapom meg a terméket?

Amint megkapta a futárszolgálattól az értesítést, Budapestre és vidékre a csomag 1 munkanapon belül belül érkezik. Az időpont változtatásának a jogát fenntartjuk. Köszönjük a türelmét!

Csak meghatározott időpontban tudom átvenni a kiszállított terméket, hogy tudom ezt egyeztetni?

Emailben és sms-ben értesítjük, amint rendelt termékeit átadjuk a futárszolgálatnak. Futárszolgálatunk minden esetben jelzi a kiszállítás időpontját.

Késik a kiszállítás, mi a teendő, mikor várhatok pontos dátumot?

Mivel a termék raktárunkba való érkezése a beszállítóinkon múlik, ezért kérjük szíves türelmét a kiszállítással kapcsolatban! Amíg megrendelése nem érkezik be hozzánk, nem tudunk biztos időpontot mondani telefonon keresztül sem. Amint postáztuk Önnek a terméket értesítjük e-mailben és SMS-en keresztül. Előre is köszönjük a türelmét és a megértését!

Személyesen is átvehetem a terméket?

Személyes átvételre sajnos nincs lehetőség.

Nem kaptam számlát a kiszállításnál, mikor és hogyan kapom meg?

A számlát minden esetben az áru kiszállítása után küldjük el Önnek e-mailben elektronikus formában 4 munkanapon belül. Az áru átvételekor csak fuvarlevelet kap futárunktól.

Ez idő alatt felmerülő esetleges probléma esetén ez a fuvarlevél bizonyítja vásárlását, és szolgál hivatalos dokumentumként.

Ha 4 munkanapon belül nem érkezik meg a számla kérjük írja meg e-mail címünkre, és elküldjük Önnek a számlát.

Jótállás/garancia

Hány év szavatosság van egy adott termékre?

Az Európai Unió egységesen szavatossági jogokra vonatkozó szabálya szerint 2 év szavatosságot biztosítunk a termékeinkre.

Hány év garancia van egy adott termékre?

1 év garanciát vállalunk termékeinkre.

Mi a különbség a garancia (jótállási idő) és a szavatosság között?

A jótállási idő alatt (1 év) nem Önnek kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, hanem a kereskedőnek. Szavatosságnál viszont (2 év) a bizonyítási kötelezettség a teljesítést követő első 6 hónapban a kereskedőt, utána pedig a fogyasztót terheli.

Reklamáció

Hibátlan terméket kötelesek 14 napon belül visszavenni, ha kérem?

Önnek a termék átvételétől számítva 14 nap elállási joga van, amikor indoklás nélkül visszahozhatja a terméket. Ez kifejezetten a sérülésmentes hibátlan termékekre vonatkozik. Ha hibás a terméke tájékozódjon a Garancia és szerviz menüpontban.

Egy héten át használt terméket is átveszünk, de ha nem rendeltetésszerű használat következtében keletkezett értékvesztést szenvedett a termék, akkor egyéni elbírálás alá esik az elállási jog.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy elálláskor a visszaküldött terméket tartozékaival együtt, lehetőség szerint a készülék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni. Az utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.

Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatja vissza. Amennyiben a terméket már használta és nem tudja azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni nekünk, akkor az eladó nem veszi vissza a terméket és nem fizeti vissza a termék árát, ilyen esetben a terméket a fogyasztó költségére visszaszállíttatja a fogyasztónak.

Hibás, sérült terméket kaptam, mi a teendő?

Kérjük minden esetben nézze át a terméket a kiszállításnál, mert külsőleg sérült termék esetében utólag nem tudunk reklamációt elfogadni!

Ha a termék átvételekor észleli a sérülést ne vegye át, hanem küldje vissza az árut, és készíttessen jegyzőkönyvet a futárral. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk reklamációt elfogadni.

Amennyiben működési hiba lépett fel a terméknél kérjük jelezze felénk emailben írja le a készülék hibáját, és a beazonosítás érdekében adja meg rendelési számát.

Ha a megrendelt termék sérült,kérjük az adott terméket a sérüléssel fényképezze le és a képeket küldje el részünkre az info@mall.hu e-mail címre. A dokumentáció alapján értesítjük Önt a továbbiakról.

Hibásan működő termék esetén el kell fogadnom, ha nem új termékre cserélnek, hanem javítanak?

Igen, bizonyos esetekben el kell fogadni a vadonatúj helyett a javított darabot. Mind jótállás, mind szavatosság esetén elsősorban a termék javítását vagy cseréjét áll a vevő jogában kérni.

Ez alól kivétel, ha a csere lehetetlen (például nincs azonos termék készleten) vagy a csere aránytalan többletköltséget eredményezne (például abban az esetben, ha a hibás termék azonnal és minimális költséggel javítható.)

Hibásan működő termék esetén visszakérhetem a pénzem, vagy el kell fogadnom a levásárlási lehetőséget?

Indokolt esetben lehetséges a vásárláskor kifizetett összeg visszakérése. Amennyiben sem cserére, sem javításra vonatkozó kötelezettségnek nem tesz eleget a kereskedő, akkor a hibát a kereskedő költségére a vevő kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja, illetve árleszállítást vagy a vételár visszafizetését kérheti. Levásárlásra nem kötelezhet minket a kereskedő.

Nem kaptam magyar nyelvű. használati utasítást, mi a teendő?

Kérjük írja meg e-mail címünkre és utólag küldünk Önnek magyar nyelvű tájékoztatót.

Nem kaptam e-mailben visszajelzést, mi a teendő?

Amennyiben rendelésről, szállításról nem kapott visszaigazoló e-mailt, kérjük ellenőrizze a honlapunkon a vásárlói fiókjában megadott e-mail címet, hogy nem történt-e elírás. Az esetek nagy százalékában ezért nem érkezik meg a válasz e-mail.

Minden email-re reagálunk, a beérkezett emaileket folyamatosan feldolgozzuk, amennyiben nem kapott választ 2 munkanapon belül, kérjük, hogy még egyszer továbbítsa üzenetét az e-mail címünkre.

Nem tudom elérni Önöket telefonon, mi a teendő?

Ez esetben kérjük, a túlterheltség miatt keressünk bennünket az info@alfastore.hu e-mail címünkön. A beérkező üzeneteket legkésőbb 2 munkanapon belül megválaszoljuk.